Imatge Livecoding
Desenvolupament imatge Livecoding
A partir d'un treball cooperatiu i col·laboratiu elaborarem la imatge i el nom de l'event de LiveCoding. Primer de forma individualitzada, després organitzant-nos en grup per tot seguit arribar a un consens comú.
1. Estudi i tria de la línea gràfica.
Individualment sel·leccionar una línea gràfica a seguir a partir de l'estudi i l'observació de processos gràfics interactius elaborats a partir de la programació.
Mostrarem aquest primer estudi i aproximació a la imatge generativa i flexible aplicada a l'event de Livecoding de les imatge generativa i flexible interactiva a un document en pdf què documentarà amb imatges i paraules claus. 30'
-- A
- nom
- Sergio SISTEMA DE PARTICULAS
- Ángel CELULAR AUTÓMATA
- Carla OSCILACIÓN
- Paqui FUERZA
- Cristina Agentes autónomos
- Claudia Fractales
- Sofia IMAGEN
- Lucia COLOR
- Rafa SHAPES
-- B
- Natalia OSCILACIÓN
- Clara FUERZA
- Aina PHYSICS
- Miguel AGENTEAUTÓNOMO
- Índia
- Rebeca SISTEMA DE PARTÍCULAS
- Omar VECTORES
- Clara García FRACTALES
- Rocío Prieto LINEA
2. Desenvolupament per grups de la gràfica.
A partir de les primeres idees mostrades treballarem i elaborarem grups de treball on desenvoluparem les idees més profundament mirant les possibles aplicacions més al detall. Presentació d'esbossos, imatges i possibles layouts relacionats amb el moviment i la interacció.
Estudis que treballen amb gràfica generativa
- process.studio
- kiel.d.m
- twopoints
- Patrik Huebner
- Dia_Studio
- també podeu vore més estudis en Referents (I afegir-ne!!!!)
-- Grups A
- Rafa - Sofia - Lucia Propuesta
- Índia - Rebeca - Omar - Clara Pérez Propuesta imagen gráfica, Propuesta tipografía y color
- Aina - Rocío - Clara García - Miguel Benavent - Natalia Propuesta
-- Grups B
- Sergi - Ángel - Claudia Propuesta
- Cristina - Paqui - Carla - Quico Cuadrados propuesta Tipo y color propuesta
3. Consens gràfic
- Tria tipogràfica que afecte a la comunicació gràfica interactiva.
- Especificar una paleta gràfica que afecte a tota la comunicació gràfica interactiva.
- Combinacions i reformulacions gràfiques a partir del sketch de processing utilitzant altres formes si és troba apropiat o combinacions a partir del model ja dissenyat pensant en establir unes regles gràfiques per adaptar als diferents mitjans.
Exemples de classe per aplicar el 3d i moviment
4. Gràfica flexible.
- Presentació de les propostes per grups el dia 3 de desembre i treball per equips.